27 July 2012

Joaca la tara

Am fost trei zile la tara, la bunicii mei. Anul trecut, cand Maria avea doua luni si ceva, a fost foarte simplu - ea a dormit in cosulet, rapusa de aerul tare de munte, cam 80% din timp, timp in care noi ne-am catarat in copaci, am facut treaba prin curte, am zacut in livada cu o carte in mana, am sapat la fundatia unei case, etc. De data asta, cu toddlerul din dotare, a fost ceva mai complicat, pentru ca am avut foarte multa treaba:

- am mutat cred ca mai bine de un sfert din pietrele din curte
- le-am insirat pe trepte si praguri

- le-am adunat intr-o galeata de plastic pe care am gasit-o pe acolo

- am capturat un set de carlige colorate si am facut cu ele ce am putut si noi (eu le prindeam de o brosura de la Kaufland, Maria le desprindea, apoi vroia sa le prinda si nu ii prea iesea - decat ce se vede mai jos). Asta a tinut-o intens ocupata mai bine de jumate de ora, cat noi am stat de vorba la gura sobei (din bucataria de vara, de afara)

- am terorizat gainile si curca fugarindu-le si tipand "ham" dupa ele
- l-am alergat si pe ham prin curte, atat cat i-a permis lantul
- am pictat cu apa pe treptele de la prispa
- am scos sticle dintr-o naveta si le-am pus inapoi in gaoacele lor over and over again (matusa mea are un magazin la tara, motiv pentru care am avut la dispozitie navete cu sticle)
- ne-am asezat pe si ne-am ridicat de pe toate prispele, pragurile si pietrele mai mari din curte de zeci de ori (cred ca e o faza :P)
- am mancat visine de pe jos si nuci de pe sus (si am aflat ca nucile verzi direct din copac sunt yuck)

- am vaslit (ca nu stiu cum sa spun altfel) cu niste tulpini de porumb

- si, in cele  din urma, am picat la datorie - unii dintre noi, altii dintre noi au picat sub un pom cu o carte de vara in mana.


Prima iesire constienta la tara - succes pe toata linia.

(Dati un ochi si pe colectia Little Lucky - jocuri si activitati de exterior. Abia astept sa mai creasca Maria :) )

2 comments:

  1. sa va fie de bine "vacanta" la tara
    exact cartea din ultima poza o citesc si eu acum :)

    ReplyDelete
  2. multumim!
    iti place? tocmai mi-am comandat si volumul 2 - de fapt, ambele intr-un singur volum, ca erau mai ok ca pret decat volumul 2 separat :))

    ReplyDelete