04 July 2014

Revelatii

M-am trezit trecandu-mi degetele peste o scoica. Muchiile rotunjite, textura sidefie.
Sofia dormea la mine in brate si, slava Domnului!, nu aveam la mine telefonul destept. Stateam sub umbrela, fara nimic concret de facut. Invarteam intre degete o bucata de scoica, cu mintea in alte parti, cand m-a izbit minunea care imi scapa, literalmente, printre degete. Atat de diferita de plasticul sub diferite forme cu care sunt obisnuite degetele mele.
Atunci am incepu sa fiu atenta.
La pietrele cu niste forme si niste texturi naucitoare - labirinturi si mozaicuri migaloase, aruncate in nisip. Serios, cand v-ati uitat ultima oara atent la o piatra?


La scoicile pictate in cele mai calde culori.
La nisipul care te lasa mut de uimire - bucati mici mici mici de scoici de toate culorile, lipite de picioarele desculte.

La marea care isi intinde broderia peste degetele tale.

La macii din care isi fac rochii balerinele. Sau dansatoarele de flamenco?

Slava lui Dumnezeu pentru toate!

Asta era acum doua saptamani. Acum am intrat in randul oamenilor muncitori, ma hranesc din ce mi-a mai ramas de atunci.

6 comments:

  1. Eu nu ma rabd sa nu vin de la mare, de fiecare dată, incarcata cu fel si fel de pietricele. Apa are un talent fenomenal sa modeleze pietrele intr-un mod care ma fascineaza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e minunat ce face apa din pietre. Si din sticla, nu inceteaza sa ma uimeasca cioburile slefuite de apa...

      Delete
  2. Va citesc blogul de ceva vreme ,dar n-am comentat niciodata. Azi mi-am luat inima in dinti. Unde v-ati cazat la mare? Ne puteti face o recomandare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa va aud :) Am stat in Costinesti, la vila Aurra. http://www.cazarepelitoral.ro/cazare-costinesti/vila-aurra.html. Sotul merge acolo de cand era mic (inainte sa se ridice vila noua). La inceputul lui iunie, eram singurii cazati acolo. Conditiile sunt ok, ne-a placut ca am avut acces si la o bucatarie de afara, ceea ce pentru noi, cu 2 copii mici, a contat foarte mult. Am platit 60 de ron pe camera tripla - pret de extra-sezon combinat cu oarece reducere de fidelitate (ani la rand socrii si sotul si-au facut concediile acolo). Daca va pot ajuta cu alte informatii, va stau la dispozitie cu mult drag

      Delete
    2. Multumesc pentru raspuns. As mai avea 2 intrebari:
      1. Bucataria e dotata cu ceva vesela?
      2. Cat de abrupta/lina e intrarea in apa?

      Delete
    3. Cu drag!
      1. Au in bucatarie: cateva oale, de la 0.5 la 3l, o tigaie, multe farfurii si boluri, tacamuri, cani, pahare, tocator, spatule&co. Trebuie verificat daca nu cumva se plateste separat accesul la bucatarie, noi n-am platit - dar eram singurii de pe acolo. Poti intreba la telefon
      2. E destul de abrupta. E un prag, cam la jumate de metru de mal, unde se face apa pana mai sus de genunchi (la mine). Pentru copiii mici, e mai dificil putin

      Delete