11 September 2014

Cartea lui Moş Oposum despre Pisicile Poznaşe

Sa mai zici de serendipity :)

Eram la un moment dat la biblioteca si una din cartile de pe unul dintre rafturi era putin iesita in afara. Suficient cat sa vad jumatate din fata unei pisici si sa imi dau seama ca e ilustrata de Axel Scheffler, unul dintre ilustratorii mei preferati din toate timpurile - cel care a lucrat pentru mare parte din cartile Juliei Donaldson. Am sarit (si nu glumesc) in sus de bucurie :)

Este vorba de Cartea lui Moş Oposum despre Pisicile Poznaşe (Old Possum's Book of Practical Cats) a lui T.S.Eliot. O colectie de poezii care sta la baza musicalului Cats.

pisicile poznase

Cartea a aparut la Humanitas, e o editie care arata splendid (coperta caserata - daca asta e termenul corect, supracoperta, foi groase, lucioase, ilustratii incredibile, dupa cum bine se poate vedea :P)





Nota 10 si pentru traducere! E destul de dificil sa traduci poezie in genere, dar cand ai si numele secrete ale pisicilor in ecuatie, treaba se complica :))

Puteti vedea mai multe pagini din carte si pe site-ul Humanitas

10 comments:

  1. Daaaaa, e ge-ni-a-laaaa! Asa sper sa-i placa si Unei, am pus-o bine pana mai creste nitel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Sa stii ca si eu am sarit in sus numai cand am vazut titlul la tine! :)) )

      Delete
    2. Si eu trebuie sa pun mainile pe ea intr-un mod mai permanent :)))))

      Delete
    3. Buna seara! Doresc sa cumpar cartea..daca se desparte cineva de ea, va rog sa-mi scrieti!
      Multumesc!

      Delete
  2. Carti, carti...a spus cineva carti?! :))) Iar daca mai sunt si cu pisici....Ana e topita dupa feline.

    ReplyDelete
  3. La ce biblioteca mergeti voi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Ion Creanga, pe la Romana, gard in gard cu ambasada Frantei

      Delete
  4. Mi-a trebuit această carte pt tema de vacanță și a fost foarte interesantă! Mulțumiri autorului pentru această ilustrație��

    ReplyDelete