26 March 2016

Biblioteca

Acum doua saptamani am dat iar o fuga pana la Biblioteca Ion Creanga, unul din locurile noastre preferate din Bucuresti.

Ca de obicei, am fotografiat cartile cand am ajuns acasa, sa ma asigur ca le duc tot pe aceleasi inapoi peste trei saptamani :))


Dap, am luat cate un exemplar din fiecare carte cu Barbie - am fi luat si mai multe daca mai erau, dar se pare ca toata lumea e intr-o frenezie si am mai gasit doar 3. Am negociat foarte dur sa pot sa strecor si eu 3 carti pentru mine in cele 12 (!) disponibile - aveam la noi doar doua abonamente, dar am decis ca data viitoare si domnul Sot si Sofia vor deveni mandri posesori de abonamente si vom putea lua 24(!!!) de carti :))))))) Sper sa le ajunga.

De altfel, la biblioteca se intampla lucruri foarte faine. Pentru mai multe detalii, va incurajez sa urmariti pe Facebook filiala Bibliotecii Metropolitane care va e cel mai la indemana. In prima sambata din fiecare luna se intampla Ora de  Povesti: de la 10:00 ceai si de la 11:00 poveste. La Ion Creanga data trecuta a fost invitat Bogdan Miu, care a povestit "Ce-ti aduci aminte" (stiti seria draguta cu Iepurasul si Ariciul?) si cate ceva din viata unui moderator radio.

Noi am ratat-o pe prima, editia urmatoare va avea loc pe 2 aprilie. Din pacate o vom rata si pe aceea, dar oricum abia astept sa aflu detaliile :) Daca mergeti, sa imi povestiti si mie!

No comments:

Post a Comment