30 March 2016

De-ale tineretii

Sapand prin casa dupa diverse lucruri, cu pretextul unei curatenii de primavara si al unui puternic sindrom de "nesting", am dat peste o cutie cu comorile mele din epoca de piatra.


Niciodata nu am fost cu bijuteriile, dar am avut dintotdeauna o sensibilitate aparte pentru bratarile de piele :)) In perioada mai rebela a tineretii as fi purtat bratari de piele pana la cot, daca ma primeau cu ele la scoala, si aveam o colectie bogata, din care s-au mai pastrat, nu stiu cum, bratarile de mai sus.

Da, una dintre ele e cu Leonardo di Caprio de pe vremea Titanicului :)) deci va puteti face o idee despre ce epoca preistorica vorbesc. Ultima e facuta de prietena mea cea mai buna din samburi de pepene uscati - o pecete vesnica a dragostei noastre comune pentru pepenele rosu :))

Voi ce relicve ati mai descoperit facand curat prin casa?

6 comments:

  1. ce interesanta e cea din samburi de pepene, nu mi-ar fi trecut prin cap ca pot fi folositi in loc de margele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si chiar au tinut foarte bine, cred ca bratara are mai mult de 15 ani :)

      Delete
  2. Deci se apropie momentul... :) Faine brățările tale. Îmi plăceau astfel de brățări în facultate. În perioada mea rebelă, purtam haine nonconformiste, unghii cu ojă neagră... :d

    Relicvele mele s-au pierdut în multele și veșnicele mutări. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oja neagra se gasea foarte greu in orasul meu mic pe vremea aia :))

      Delete