25 October 2016

Lacomie

Mi-am umplut bratele, dar nu-mi ajunge. Ma uit la fiecare in parte, ma minunez si le-as lua pe toate acasa. Mai intai le-as intinde pe jos si mi-as face covor, sa fosneasca de fiecare data cand ma ridic din pat. Apoi le-as intinde pe masa si mi-as face din ele si farfurii (din cele mai mari, fireste). Le-as insira pe ata si le-as face fetelor fuste: cele mari de platan pentru Maria, cele mai mici de artar pentru Sofia si. cele mici de plop pentru Ana. Pe cele ramase le-as coase si as face perdele, apoi as astepta sa bata soarele in ele la apus.
Buna dimineata!




5 comments:

  1. Ce culori frumoase au frunzele de toamna !

    ReplyDelete
  2. Toamna aceasta a fost foarte generoasa. Chiar a indemnat la lacomie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa, a fost foarte bogata si inca nu a terminat de oferit :)

      Delete
  3. trebuie sa ma pun si eu pe strans! ;)

    ReplyDelete