27 March 2017

Postul Mare - resurse pentru copii

Pentru a urmari mai usor cu fetele calatoria prin Postul Mare, am folosit doua resurse de pe site-ul Many Mercies:

1. Calendarul Postului Mare
Al nostru arata asa, il gasiti in format PDF in linkul de mai sus. Noi am mai trecut pe el Canonul cel Mare si cativa din sfintii din aceasta perioada despre care avem carti de copii.

2. Pasaportul meu din Postul Mare

Vi-l arat pe al meu, pentru ca fetele pun acum "vizele" in pasapoartele lor.
Pe site veti gasi si instructiunile de imprimare. Fiecare viza se coloreaza si se decupeaza, apoi se lipeste in pasaport. Fetelor le place tare mult sa faca asta si sa coloreze restul paginii cu ce le trece lor prin minte la momentul respectiv.

3. Viata Sfintei Maria Egipteanca - banda desenata de colorat
De pe acelasi site, il vom folosi duminica aceasta si pe 1 aprilie.
4. Doamna Post
In fiecare duminica se intampla o mare chitaiala de bucurie - fetele merg in bucatarie sa rupa cate un piciorus si sa vada cate saptamani au mai ramas pana la Inviere.
De altfel, Many Mercies si Hristos impartasit copiilor sunt cele doua site-uri  de baza pentru activitati ortodoxe - vi le recomand cu drag si le multumesc doamnelor minunate care ne-au pus la dispozitie aceste resurse minunate.

5 comments:

  1. Ce idee! Nu mi-ar fi trecut prin cap. Eu nu sunt o persoana religioasa, sotul meu este. Sper ca tot el va fi un model pt Sofia in acest sens.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Americanii au niste idei foarte bune de joculete simple si eficiente pentru copii :)

      Delete
  2. Noi ii spunem doamnei post Lady Sarakosty. Am facut-o mereu din paine, a iesit uscata si tare, astfel inxat a rezistat tot postul. In fiecare sambata copiii mananca cate un piciorus, urmand sa o comsume pe toata in sambata mare. Chitaiala se intampla si la noi, asadar. Post bun si imbratisari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce fain ca faceti varianta de-adevaratelea! Eu am trisat ca nu imi place sa framant :)) Si a trebuit sa ii explic mamei (consternate) de ce taiem picioarele unei doamne - se pierde semnificatia cand o faci din hartie.

      Post cu bucurie! Va imbratisam :)

      Delete
  3. Si linkul cu reteta: http://www.orthodoxmom.com/2015/02/11/kyra-sarakosti-recipe-2/

    ReplyDelete